Re: Total Commander :( Help ME

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 23:48:55 MET

Dnia Wed, 4 Feb 2004 22:36:49 +0100, "Fubu-KinG" <jurotrans_at_master.pl>
napisał(a):

>Witam
>
>Mam problem w Total Commanderze 5.50
>Po włązceniu komputera włanczam ten program żeby
>wysłac strone www na serwer .
>Wysyłam pliki po koleji , wysłałem pierwszy a nastepny jusz nie darady
>wysyłanie 100% i wyskakuje błąd wywołanie połączenia nie powiodło sie ! :(
>I po tym błędzie nie moge sie jusz połączyc do żadnego serwera :(
>Pomocy co robić :( !

Nie wiem, czy pomoge, ale zaczne od 'kazania': NTG, a w ogole, to
nikomu nie zaszkodzila elegancja, starannosc, czyli po prostu pisanie
bez kardynalnych bledow ortograficznych. Wiadomo, na ten temat sie
nie dyskutuje, ale pewne maniery (bo byc moze o to chodzi) bardzo mnie
draznia - wiem tez, ze nie tylko mnie.

A wracajac do naszych baranow - posadzam ogniomurek ktory nie
wypuszcza klienta ftp. Szczegolnie, ze pisales o momencie
"wlanczania" komputera - wtedy jeszcze ogniomurek moze nie dzialal,
i zdazyles wyslac pierwszy plik. Sprawdz to.

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}