Ustawienie dyskow ATA i SATA

Autor: Grzegorz (grzegorznw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 23:11:29 MET

Witam

Mam plyte ASUS P4C800

Mam podlaczony pod chipset jeden dysk ATA na nim partycje PRIMARY i EXTENDED
Mam tez drugi dysk podlaczony pod chipset ale SATA a na nim tez
2xPRIMARY i EXTENDED

Mam tez na drugim kanale IDE CD-ROM i CD-RW

Jak zrobic aby po wlaczeniu pierwsza partycja z dysku SATA byla
ustawiana jako C a nie jako D (bo na C sie ustawia partycja z dysku ATA)
W biiosie mam ustawione na Enchanced Mode bo jak przestawie na
Compatible Mode to wylacza wtedy jeden kanal IDE.

Dzieki za wszelkie porady i pomoc.