compaq contura 430

Autor: Paweł T. (pawta_at__WYWAL_TO_go2.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 22:34:36 MET

witam,
szukam driverów do tego sprzęciku (dokładnie do kontrolera pcmcia i
karty graficznej windows wykrywa kartę jako western digital) - na
stronie comaqa nie ma, na googlach znalazłem jedynie zdwkowe odpowiedzi
na podobne do mojego posty). gdyby komus zalgała płytka (dykietka) z
driverami, ewentualnie jeśli wiecie skąd te cuda ściągnąc...będę wdzięczny.

--
pa!weł
"...Bardzo porządna dziewczyna. Trudno. Co robić !..."