Re: Doświadczenia z samsungiem ML-1510

Autor: Shield (sgra_at_spam.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 21:48:34 MET

> a jak wyglada druk grafiki?? ... jaka jakosc??

Calkiem przyzwoicie, oczywiscie czarno-biala :)
W zasadzie nie mam zbytnio do czego porownywac - moja poprzednia
drukarka miala 300dpi a ta ma 600, wiec cokolwiek bym nie porownywal, to
bedzie lepiej. Zdjecie wydrukowalem jedno na probe i bylo OK, tylko
troche ciemne (takie moje subiektywne odczucie). S[pporo drukowalem za
to schematow, rysunkow technicznych i wykresow. Tutaj jakosc jest jak
najbardziej poprawna - wszystko jest odwzorowane tak jak powinno, pod
warunkiem ze drukuje sie na normalnym ustawieniu tonera - przy
ustawieniu "Toner save" (o 40% mniejsze zuzycie tonera) niektore
schematy z liniami malej grubosci nie wygladaja najlepiej z powodu
zludzenia minimalnie roznej grubosci linii. Ale po wylaczeniu "Toner
save" wszystko wyglada juz dobrze.
Tak jak juz wspomnialem, ciezko mi cokolwiek wyrokowac, bo nie mam za
bardzo z czym porownywac, ale bylem mile zaskoczony "czarnoscia czerni"
- porownalem wydruk z mojej styarej atramentowki z tym laserowym i
stwierdzilem, ze czarny z tej atramentowki to jedynie ciemno szary :)

--
Pzdr.
Shield.