asrock, athlon i geforce

Autor: rork (dzierzyWYWAL_at_TOgazeta.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 20:36:38 MET

Witam,

mam następujący problem:
na płycie głównej asrock k7vt4-4x siedzi procesorek athlon xp 2000,
pamięć 256 RAM(333) i karta grraficzna geforce4 mx 440 8x. do tego
sieciówka, radiówka i dźwiękówka, ale to tylko tak nadmieniam. na tej
maszynie zainstalowałem win2000 i występuje "pulsowanie" użycia
procesora - o cyklu 3-4 sekundowym użycie procesora waha się od 0 do
100%. gdy osiąga szczyt system na sekundę zamiera. generalnie kicha -
pracować się nie da. pulsowanie to to tylko i wyłacznie czas jądra
systemu. powyłączałem w menadżerze urządzeń sieciówkę, radiówkę i
dźwiękówkę ale prroblem występuje nadal. w trybie awaryjnym nie
występuje - może to jest jakiś ślad...
konflit sprzętowy to ?

pozdr

rork