Re: Jak sprawdzic napiecia w chwili zwisu?

Autor: Rymasz (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 19:26:27 MET

> a z tym to sie jeszcze nie spotkalem aby przycisk RESET w obudowie nie
> dzialal podczas zawieszenia sie kompa ??

Pozwole sobie tutaj odpowiedziec na calosc :)
- dziekuje za uwagi. Ten zasilacz to dziwna sprawa, bo caly sprzet jest ten
sam i na plycie MSI KT333 chodzi superstabilnie, a na Epox'ie robi jaja :|
- podejrzewam, ze zasilacz mimo, iz Codegen, winny temu nie jest, bo
plyta (Epox) wlasnie wyladowala na serwisie :)
- reset to jeszcze malo ;) do oddania na serwis przekonalo mnie to, iz
komp sie przestal uruchamiac ;) Puszczal napiecia, niby sie rozkrecalo,
ale nie palila sie dioda od Power'a, natomiast od dysku tak (ciagle ;)

Ech .... A mialo byc tak pieknie ...

WBR Rymasz