Asus A7N8X-x i non-ECC RAM

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 17:50:50 MET

Jest taka informacja przy tej plycie.. czy ona jest jakas
szczegolnie wymagajaca odnosnie pamieci ??? Akurat chce ja
kupic i nie wiem czy moje zwykle DDR-y wystaruja ...a moze
wlasnie nie jest ona zupelnie wymagajaca jezeli chodzi o
pamieci bo zdaje sie te z ECC sa lepsze. I jeszcze jedno
czemu sloty pamieci sa tak dziwnie umieszczone skoro nie ma
Dual-a. Czy to tylko kwestia wykorzystania uniwersalnego
laminatu?? Moze jakis user w/w modelu pomoze rozwiac
watpliwosci.

Pozdrofka
Robert