Re: dwa pentiumy - wybor

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 16:18:18 MET

Użytkownik "MM" <evild_at_acn.pl.spam.pl> napisał w wiadomości

> Jesli lubisz podkrecac, bierz 2.4HT. Jesli nie to 2,8.
> Roznica jest widoczna, ale tylko wtedy kiedy robisz
> 2 rzeczy na raz, np: pakujesz cos rar'em w tle
> i grasz.
> Oba procki po podkreceniu osiagna mniej wiecej
> podobna wydajnosc.

ej, mam obecnie w pracy cel800 i nie podkrecalem. Trudno uwierzyc, ale... :)
Wymiana konieczna, bo bede w pracy dzialal z vmware.
Komputer bedzie sluzyk do uruchamiania wirtualnych OS'ow - np dos i linux
dzialajace jednoczesnie na w2000 - sprawdzanie komunikacji, testowanie
programow, itd.
Zatem "dwa procki" czy "zegar" ?