Re: Dziwne zachowanie dysku Seagate!

Autor: Pablito (pablito_nospam_at_op.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 15:08:55 MET

Użytkownik "tomi" <tomqs_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Kupiłem niedawno dysk Seagate Barracuda 80 GB ATA100
> Jest z nim taki problem, że co jakiś czas zaczyna wydawać dziwne dźwięki i
> zachowuje się tak jakby w tym czasie niepracował.System zatrzymuje się.
> Dzieje się tak od kilku do kilkunastu sekund. Później wszystko wraca do
> normy.
> Jeśli ktoś spotkał się z podobnym "zjawiskiem" to prosze o informacje co
> jest.
U mnie bylo podobnie (dysk barracuda 30 GB) i przyczyna byl stojacy zbyt
blisko kompa monitor. Serio ! Jak postawilem kompa pietro nizej lub co
najmniej 0,5 metra od monitora to od roku zadnych dziwnych objawow nie ma.
Takie mam podejrzenia, ze 17'' monitor LG "sieje" polem magnetycznym i
zakloca dzialanie hdd, ale ta teoria samego mnie smieszy :-)

Pozdrawiam,
Pablito