Re: Wyjscie audio i brak dzwieku

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 08:49:04 MET

Użytkownik "Lyon 12" <bochusz_at_op.pl> napisał w wiadomości

> windows media playera 9, mimo włączenia
> odtwarzacz w >Start/Programy/Akcesoria/Rozrywka/Odtwarzacz CD muzę było
> słychać w słuchawkach. Sprawdź u siebie.

No teraz to już powinno mu działać. Masz rację - domyślnie Windows Media
Player ma ustawione odtwarzanie cyfrowe, czyli przez taśmę IDE. Można w
opcjach WMP zmienić to ustawienie i też będzie grał analogowo przez wyjście
na panelu.
BTW - Tnij kolego cytaty, bo Twoje posty wyglądają tak, że nie wiadomo którą
część Ty mówisz.