Re: Problem z game portem

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 06:43:00 MET

Marro wrote:

> Mam plyte MSI K7N2 Delta-L z prockiem Athlon 2500 w plycie jest wsadzona
> karta sieciowa na BNC i karta graficzna [...]
> muze zintegrowana wylaczylem w biosie

Wyłączenie "Onboard AC97 Audio" nie ma tu nic do rzeczy!!!
Ja bym radził sprawdzić jeszcze raz BIOSa: wyłączając "muze" wcale nie
musiałeś wyłączyć MIDI/Game (wszystko zależy, co rozumiesz przez słówko
"muza" ~;-)
U mnie w BIOSie (ale inna płyta), aby wyłączyć GamePort należy wyłączyć:
 - Onboard Game Port
 - Onboard MIDI I/O

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|