Re: SB Live a Audigy

Autor: Glikogen (maci_at_k.usun-tooo.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 01:24:25 MET

> Jaka jest różnica między SB Live 5.1 a Audigy Player (ta wersja z

Firewire, plus mozliwosc odtwarzania 96kHz 24bit - chyba live tego nie umie,
w praktyce malo przydatne. Mam Audigy2 i ta niby moze 192kHz i nawet
sluchalem czegos takiego - jest na cd demo ale to juz trzeba miec naprawde
dobry sprzet i dobre ucho zeby slyszec takie roznice - poza tym jedyna
roznica jaka tak naprawde uslyszalem to tak jakby wieksze syczenie - lepiej
slychac wysokie czestotliwosci, nawet troche nienaturalnie to brzmialo -
mysle ze creative specjalnie to tak podciagnal w tym pliku demo.
Kolejna roznica to lepszy EAX, ja osobiscie nie gram - chyba ze pasjans ;)
ale cos tam ma lepiej, niby plynnie moze przechodzic z jednego srodowiska do
drugiego.
Wyjscie dzwieku daje mocniejszy sygnal. W live wszystko jest wyraznie ciszej
np. jesli puscisz cos przez direct x. Audigy gra po prostu glosniej.
I to chyba wszystko

Glikogen