Re: System na 1 dyskietce, jak?

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 00:28:36 MET

Użytkownik "RM" <rmajda_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam laptopa z uszkodzonym dyskiem, chce uruchomic jakiś system z
> dyskietki (CD-ROM - brak), ale nie mam pojęcia czy jakiekolwiek
> środowisko graficzne da sie uruchomić. Potrzebne tylko do
> przeglądania i edycji plików textowych. Moze jakis mały linux, albo
> co. Tylko co z interf. graficznym?

QNX. Na jednej dyskietce masz pulpit graficzny do złudzenia
przypominający wczesne Windows, , przeglądarkę WWW, serwer WWW, obsługę
sieci TCP/IP (ftp, telnet, rsh, pppd itp.), parę drobnych aplikacji -
gierki, edytorek tekstów, menedżer plików... Systemik obsługuje PCMCIA,
karty sieciowe, CD-ROM, modem. Dysku nie potrzebuje ;-).

Do pobrania z http://sol.ea.rbs.schule.ulm.de/sol/datatech/betrsys/qnx/,
albo - najnowsza wersja oczywiście - z http://www.qnx.com.

--
M.           [MVP]