Re: Barracuda IV 40gb hałasuje

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 23:49:30 MET

w wiadomości: bvp7vc$1b0m$1_at_news2.ipartners.pl , użyszkodnik " Cogo "
 podając adres cogo_at_pf.pl spłodził(a) co następuje:

> Czy ktoś z was miał już taki przypadek: Barracuda IV (ST340016A) cały
> rok chodził bardzo cichutko, a teraz mi zaczął terkotać. Po prostu
> stał się wyraźnie słyszalny, jak mój poprzedni, stary dysk. Już teraz
> nie pamiętam, ale chyba stało się to w czasie, gdy zmieniłem zasilacz
> na Chiefteca 360W (drugi raz bym go nie kupił). Czy to, że jest
> głośniejszy, może być symptomem rozstypki?... Grozi coś moim danym...?

Wyglada na to należysz do tej grupy ludzi ktorzy powinni zastanowic sie nad
backup`em ;))
A twoim danym przechowywanym na pojedyńczym dysku zawsze coś grozi
przyzwyczaj się do tej myśli !
Ludzie uzywajacy komputera dzielą się na tych co robią backup danych i na
tych którzy go będą robić ;)))

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/