Re: Doświadczenia z samsungiem ML-1510

Autor: Shield (sgra_at_spam.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 23:21:51 MET

Witam

> interesują mnie Wasze doświadczenia z tą drukareczką,
> Jak wygląda jej funkcjonalność, bezawaryjność, koszty utrzymania, problemy
> itp...
> Jak wygląda wymiana tonera, lub jego uzupełnienie,
> Napiszcie czy jesteście z niej zadowoleni.. za wszelkie informacje będę
> bardzo dzwięczny :)

Nie mam zbyt wielu doswiadczen, bo mam ja dopiero od miesiaca, ale juz
ponad 300 stron jej stuknelo :)
Niewatpliwa zaleta jest to, ze jest bardzo mala i ma zwarta budowe - nic
nie wystaje, nic nie trzeba skladac zeby zapewnic sobie wiecej miejsca.
Podoba mi sie wewnetrzny podajnik papieru (taki jak w ksero) - jest
wygodny i papier sie nie kurzy.
Troche glosna w czasie drukowania, ale mozna sie przyzwyczaic. Co do
szybkosci drukowania, to ta katalogowa jest osiagana w 300dpi, w 600
jest troche wolniej, ale mnimalnie. Wczesniej mialem wolna atramentowke,
wiec jak dla mnie skok szybkosciowy jest kolosalny - kartki wychodza
jedna po drogiej, tak szybko jak atramentowka przerzucala czyste :)
Zauwazylem pewna niedogodnosc przy podajniku recznym papieru - trzeba
bardzo rowno wkladac kartke w szczeline tego podajnika. Dziala to tak,
ze wsuwasz jej kartke w szczline i ona lapie ja za brzezek - jesli
nierowno wsuniesz, to nierowno ja zlapie i juz dalej idzie przez
drukarke nierowno. Na szczescie mechanizm nie wyglada na bardzo wrazliwy
na zacinanie papieru - juz mi kartke pogielo (jak krzywo wlozylem) a sie
nie zaciela :)
Jak dla mnie przeskok z atramentowki jest znaczacy, tym bardziej, ze nie
uzywalem w zasadzie koloru. Jestem jak na razie bardzo zadowolony. Co do
jakosci malego druku (to tak apropos trwajacej sesji), to w 300 dpi
mozna przeczytac najmniejsza czcionke 4 a w 600 dpi nawet 2 (ale
wygodnie dopiero 3) :)
Jesli masz jakies pytania, to daj znac.

--
Pzdr.