Re: ktora plyta ?

Autor: mancubus (mancubus_at_master.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 23:08:47 MET

> *Gigabyte GA 7N400-L nForce2

mam ta płyte :D
z poczatku podchodzilem sceptycznie do Gigabyte, wczesniej wszyskie plyty
mialem Asusa.
Kumpel mnie namowil ze nie trzeba wcale wydawac duzo kasy zeby byc
zadowolonym :P
No i dobrze ze mnie namowil. Jestem bardzo zadowolony
Na tej plycie mam Bartona 2500 teraz jako 3200
procesor 200x11 pamieci 200x2 (w dualu)
W tym siedzi Radeon 9500pro_at_9700 i wszystko dziala baaardzo ladnie :D
na tej plycie nie ma jakis wodotryskow ale jest dobra do o/c i stabilna
Zdecydowanie polecam Gigabyte.
PS. Troche sie bedzie grzalo, wiec lepiej odloz troche kaski na chlodzenie
________
Mancubus