Wentylatorek do Pentium

Autor: Andrzej Jaworski (woreczkonews_at_op.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 23:02:35 MET

Witam!
Mam maly problem.
Mam stary komputer - maly serwerek linuksowy na Pentiumie 120.
Wentylator na procesorze zaczal buczec wiec kupilem nowy.

Nowy ladny 12V jak trzeba, pasuje na Socket 7.
Stary byl podpiety do zasilania wtyczka jak twarde dyski, a nowy ma
spejalna wtyczke,dla ktorej nie ma gniazdka na plycie.
Przemontowanie wtyczek to raczej nie klopot.
Problem polega na tym, ze ze starego wychodza 2 przewody, a z nowego 3.
Zeby tego bylo malo to czarne sa polaczone razem, ale czerwony z
wentylatora idzie do
zoltego z zasilacza (pomimo ze z zasilacza tez idze jakis czerwony)
(z zasilacza sa 2 czarne,zolty i czerwony).
A z nowego wentylatora czarny,zolty,czerwony.
No i nie wiem co do czego mam przypiac, bo eksperymentowac troche sie boje.

pozdrawiam
Andrzej