Re: Proszę o ocenę zestawu komputerowego do 4100zł.

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 22:32:54 MET

"Piotr K." <pk_at_idf.wywal.pl> wrote:

> Kup Toshibę. Podobna kasa, albo dołóż 130 - 150 i weź Combo
>
> Niezłe 17tki płaskie dostaniesz już za 600 zł,

Nie ladnie oszczedzac na oczkach. NIe wspominajac juz, ze ten 757 to
zaden cud techniki... :/

> Ile ci to pochodzi?

Jak przystalo na Logitecha: Dlugie lata :)

> Myszkę kup najtańszą,

I wymien ja po 3 miesiacach bo padnie :]

> ocz. optyczną i nie na baterie.

Przeciez to jest optyczna nie na baterie.

> Snobizm czy co z tymi klawami? Prosty samsung czy inne cokolwiek
> kosztuje ok 25 zł.

Snobizmem bylo by kupienie za ziliard trzysta ze zlotymi cekinami.

> dołóż dosłownie parę złotych i będziesz miał oczko wyżej

Po co?

> Fajne cacko, tylko kup głośniki 5.1

Drogie "nico". Cacko to Hercules Fortissimo III

> Do 150 są niezłe wypasy.

ROTFL :) Odpustowe Codegeny/Tracerty i inne szmelce z jeszcze gorszymi
zasialczami...

> Do tego, co wybrałeś, weź zasilacz 350 - 400W

Wystrczy z duzym zapasem dobry 300W.

> No cóż. Zaoszczędziłem ci prawie na legalną Wndę

Wciskajac smieci... To juz wole nielegalna "Winde" a zdrowsze oczy,
solidna myszke, porzadna ergonomiczna klawiature i plyte glwona z dzua
mozliwoscia konfiguracji...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,