mam problem prosze o pomoc

Autor: piotr (pswobo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 22:14:21 MET

Mam pewnien problem. Dostep do netu mam przez Sdi na kompie nr. 1 (dziala),
komp nr 2 podlacczylem sieciowym kablem skreconym. Komp 2 widzi komp 1
(sprawdzilem przez polecienie ping), ale niestety nie mam w nim dostepu do
netu. Na kompie 1 ( Windows 2000 Professional) mam zainstalowany protokol
netbui, a w wlasciwoscia p. TCP/IP karty sieciowej wpisalem standardowe
adres ip 192.168.0.1, maska podsieci 255.255.255.0, adresy serweru dns takie
jak wyskakuja mi po wpisaniu komendy ipconfig, na kompie 2 (windows Xp)
adres ip 192.168.0.10, maska podsieci to samo, brama domyslna 192.168.0.1.,
dns taki sam. NIestety nie mam sieci na xpeku. Czy ktos moze mi cos
poradzic?
Najciekawsze jest to ze wczesniej na takichustawieniach dzialala, az
przyszedl spec od tpsy (sdi siadlo) i juz nie dziala.

Dziekuje i pozdrawiam
piotr