Odp: dysk twardy

Autor: Monika (spamonet_mon_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 21:54:34 MET

Zworka jest założona ale komp na gwarancji i nie bede jej zrywac a nie
oplaca sie zawozic poniewac jest podobno program ktory pozwala na
korzystanie z calej pojemnosci dysku bez wzgledu an zworke...tylko jak on
sie nazywa i gdzie go mozna sciagnac???
Użytkownik Piotr K. <pk_at_idf.wywal.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bvp016$k4e$1_at_atlantis.news.tpi.pl...