Re: Asus a7n8x-x bootblock bios

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 19:55:04 MET

Użytkownik "eLeM" <tik_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Ale ze mnie DUP......
> ten 1008 to był bios do płyty z VIA KT400 a nie nforce2
> ale popylina (jestem cały czerwony ze wstydu) -
> proszę o powstrzymanie się od komentarzy. :\
> to można przypuszczać że wiem dlaczego nie działa
> {szkoda tylko że bootblock też nie działa}
>
> Dzięki Konrad
> i pozdrowienia - (super flasher)

 Chyba działa skoro zgłasza komunikaty. A tak wogóle to każdy program
flash-util (zarówno Award jaki i Ami) ma switcha który powoduje że podczas
aktualizacji biosu pomijany jest bootblock. Bywa przydatne jeśli nie
jesteśmy pewni co do nowego biosu albo grozi nam zanik prądu (tzn. jak coś
się nie uda pozostaje na stary, właściwy i sprawny bootblock).