Re: Jaka plyta pod P4?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 19:39:34 MET

On Tue, 3 Feb 2004 15:40:06 +0100, "Yoghurt" <spam_at_spam.pl> wrote:

> Nie wiem z ktorej gazety takie rewelacje wyczytales ale np. P4C800 Deluxe
> ASUS'a na i875 obsluguje bez problemu.

Skoro tak kolega twierdzi, to gdzie w specyfikacji jest napisane, że
ta płyta obsługuje ECC Registered?

Kolega chyba nie widział na oczy takiej pamięci.
Chipsety i865/i875 obsługują, owszem, pamięci ECC ale tylko
Unbuffered. Brak na nich dodatkowej kości buforującej sygnał zegarowy.
Pamięci ECC Registered są stosowane w serwerach np. przy chipsetach
i7501, i7505 czy ServerWorks'ach i NIE są kompatybilne z pamięciami
ECC Unbuffered.
Radzę zmienić czasopismo...

--
Pozdrawiam