Re: moze ktos z was ma philipsa 107p40?

Autor: eLeM (tik_at_op.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 18:52:29 MET

Miałem t2 - wcześniejszy model - ale takie same kineskopy - szczerze - to
nie polecam
z jednego powodu - na ekranie jak się bliżej przypatrzeć to latają takie
delikatne jaśniejsze obiekty - (widziałem jeszcze w jednym modelu)
w momencie gdy chciałem reklamować - powiedzieli że to tak ma być i nie
uznali roszczenia - poza tym obraz sztucznie wypłaszczony poprzez maskę
szklaną - co też nie daje najlepszych rezultatów - odświeżanie na poziomie
85hz w 1024X768 (niby wystarczy ale w większej rozdzielczości to się
pracować nie da)
i ten bajer - coś z kontrastem - to do niczego nie potrzebne - raz
korzystałem w ciągu roku. Atut tego monitora to to że nie jest wielki z
tyłu.
Polecam Samsunga 19" 957DF (+- 1100,00)
lub też coś na trinitronie - to jest takie płaskie, że aż wklęsłe.