Re: Jak przetestowac karte grafiki ?

Autor: MarcelooS (marcel00s_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 18:49:13 MET

Witam,
> Zastanawia mnie jednak fakt, ze nie mozna uruchomic peceta poprzez twardy
> reset po zwisie windozy (W98) przez 10 min. do 2 godzin. Bootowanie
zatrzymuje
> sie w momencie, gdy BIOS powinien sprawdzic i wyswietlic informacje i
karcie
> grafiki, a monitor nie otrzymuje zadnego sygnalu.
Kto wie, moze kartucha sie przegrzewa i musi odpoczac ;) Tak na powaznie to
znajomy mial cos podobnego i faktycznie okazalo sie ze byly problemy z
odprowadzaniem ciepla - ale dotyczylo to procka. Ja bym na Twoim miejscu
jednak wykombinowal jakas inna grafe i sprawdzil jak komp z nia dziala.

> Jest to ATX, czy wiec plyta, pamiec i karta
> grafiki sa caly czas pod pradem ?
Sa, ale to nie ma wplywu na ich dzialanie. Generalnie jak kompa wylaczysz to
prad ktory pozostaje na plycie jest tak niewielki ze zawartosc wszelkich
pamieci i tak jest kasowana.

pozdr