Re: TŁO

Autor: Cichocki Hubert (enc_at_pf.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 23:49:15 MET

Użytkownik "Marcin" <no-one_at_n-spam.com> napisał w wiadomości

> To dla CRT raczej. W LCD lampa swieci tak samo niezaleznie co wyswietla.
> Krysztaly odpowiadaja za to, ile tego swiatla przepuszcza.
> Ale trudno mi powiedziec, czy szybciej sie zuzywaja jak sa
> prawie calkiem przezroczyste (kolor bialy) czy prawie
> nic nie przepuszczaja (kolor czarny).

Tak czytam to i musze cos powiedziec, a ze studiowalem optoelektronike i
mialem zajecia o lcdekach to tym bardziej :)
Co tam ma sie zuzywac ? To jaki kolor bedzie wyswietlany nie bedzie mialo
znaczenia bo krysztaly dzialaja tam jak przeslona w aparacie fotograficznym:
mniej lub bardziej wplywaja na przechodzenie swiatla przez matryce. To nie
CRT ze elektrony wala w ekran i sie cos wypala ;) wiec bez obaw. Jesli juz
cos sie ma zuzywac w LCD to bedzie to skutkiem zmian danego pixela. Wiec
zartobliwie powiem ze najlepiej zeby obrazy byly nieruchome :)

pozdr
Cichy