Re: problem z hp 1600cm

Autor: nobody (nobody_at_non.existe.nt)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 23:10:52 MET

Patefoniq wrote:

> Moze napisz w jakim programie tak sie dzieje. Czy w notepadzie jest to
> samo? Jezeli to word, to zobacz ustawienia marginesow i czy np. tekst,
> nie znajduje sie poza obszarem drukowania.

ok, juz uzupelniam informacje. niestety, w wielu programach, ktore mam.
nie sprawdzalem wszystkich, tylko najwazniejsze. nie ma znaczenia czy to
notepad, wordpad, openoffice itp. obszar poza zadrukiem to szerokosc
okolo 5 milimetrow na obrzezach.

wszystko bylo w porzadku i nagle przestalo. nie mam zupelnie pomyslu..
jakby cos Ci jeszcze przyszlo do glowy to daj znac.

pozdrawiam