Re: temperatura Athlona 2000+

Autor: Kosh (kosh_at_adres.w.sigu)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 22:30:36 MET

"Marcin" napisal(a) dnia 2004-02-29 21:10, te oto slowa:

[...]
> Czy to aby nie za wiele?? (czytałem inne posty i użytkownicy pisali o temp
> ok 40 C).
> Za wszelkie rozsądne wyjaśnienia bardzo dziękuje?

Jaki BIOS masz w tej swojej KT4V ?.

Wersja 1.9:

"Update Description: -Modify CPU temperature detection".

Po aktualizacji, wskazania temp. powinny spasc o kilka stoponi.

--
Pozdrawiam, Kosh                  kosh [at] khn [dot] multinet [dot] pl
"Czlowiek stworzony jest na to, by szukac prawdy, a nie by ja posiadac"