Re: Duron / zasilacz

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 22:11:30 MET

Użytkownik "Marek Tomczyk" <tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl> napisał
w wiadomości news:c1thpj$jmv$1_at_news.atman.pl...
Użytkownik maX napisał:

> Nawet nie próbuj. Ja miałem nieco lepszy (też 250W): 12V 10A, 5V 25A, 3,3V
> 15A) max 135W, przy trochę mniej prądożernej konfiguracji i były duże
> problemy. Wymieniłem na tego ModeComa za 75zł
> (http://www.arest.com.pl/index.php?inc=cennik&katid=14) i jak ręką odjął.

Herezje waść głosisz. Mam dużo mocniejszego kompa na zasilaczu 235W, i
już od dobrego roku działa na takiej konfiguracji bez najmniejszego
problemu. Wszystko zależy od jakości zasilacza.

Czytałeś pierwszy post ? Przecież wyraźnie napisał że jego 250 ma realną moc
120W - a ty masz 235 zapewne dobrej firmy który ma faktycznie 235W i jeszcze
odpowiednie zabezpieczenia że jak zasilacz nie wyrobi / padnie to odejdzie z
tego świata samotnie bez towarzystwa sporej ilości części z kompa. A
próbować może - podałem mu metodę "małych kroczków"