8rda3i problem

Autor: Przemysław Mańkowski (admin_at_pc200.poznan.sdi.tpnet.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 21:31:20 MET

Witam !
mam problem z moim nowym epoxem 8rda3i ...
Losowo co jakis czas mam komunikat o zmianie cpu (co oczywiscie jest
urojeniem plyty ;-) ... po wejsciu do biosu jest ok, czasami po takim
komunikacie obserwuje jeszcze szybko znikajaca ramke z jakims napisem
(niesposob przeczytac, za szybko znika) . Nie mam pojecia co to moze byc.
Wgralem nowy bios, ale nie pomoglo.
Moze ktos z Was spotkal sie z takim problemem ???

pozdrawiam
Przemek