spadek napiecia 3,3V - jaka przyczyna?

Autor: Ogór (rafallisewski_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 20:40:05 MET

Witam
Problem jest nastepujący: napięcie na płycie głównej (Asus A7V600-X) 3,3 V
powinno mieć wartość troche powyżej 3,3V, a przy zasilaczu 300W było to
3,08V. Zmieniłem więc zasilacz na 400W, co w zupełności wystarcza na
potrzeby sprzetu, ale problem pozostał. Napięcie, co prawda, wzrosło do
3,232V, ale co ok 3 tyg. spada o 0,016V. Na dzień dzisiejszy ta wartość
wynosi od 3,2 -3,184 V, czasami wskoczy 3,216, ale coraz rzadziej!!!
Wykluczam coś takiego jak wadę sprzętu, ponieważ jest to już druga płyta,
która zachowuje się w ten sposób (napięcie na pierwszej płycie osiągnęło
wartość ~2,7V, nawet naprawy gwarancyje nie pomagały). Płyta jes nowa,
uzywam jej ok 3 m-ce. Czy możecie mi wyjaśnić co się dzieje? Jak temu
zapobiec? Jak tak dalej pójdzie to za kilkanaście miesięcy płytę szlag trafi
i tyle z tego mi zostanie.
Pozdrawiam.

--
"myśl jest prawdą,