Re: jakie sa Wasze opinie: Mag vs Samsung vs Nec vs Philips ?

Autor: Mariusz (taroon_at_gazeta.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 20:08:04 MET

Sun, 29 Feb 2004 18:00:15 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet,
<calafior.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Chcialem wydac na monitor nie wiecej niz 650 -700 zl (Krakow). Licze na
> monitor przede wszystkim taki by zminimalizowal bol oczu, o dobrej geometrii
> (zeby kolko nie bylo jajem ;). Nie biore pod uwage Diamontronow (ze wzgl. na
> 2 posrodku linie) , LCD (cena) i LG (przykre doswiadczenia). Mam nastepujace
> typy i prosilbym o uwagi uzytkownikow:
>

> 17" MAG 796 PF
> 17" Samsung SyncMaster 765 MB
> 17" NEC MultiSync FE770
> 17" PHILIPS 107 B 40
>

> pozdrawiam,
> [...]

Nie podam Ci modelu, ale jak piszesz żeby zminimalizować ból oczu to
wybierz taki model w którym będziesz mógł ustawić częstotliwość
przynajmniej 85Hz. Zazwyczaj na 17-kach najlepiej pracować w rozdzielczości
1024na768 i gdybyś mógł przy takiej ustawić 100Hz to byłoby bardzo dobrze.
Niestety nie wiem czy w tej cenie znajdziesz taki.