Czeski film z nagrywarką

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 19:52:39 MET

Witam

Mam spory problem z nagrywarką - napęd combo LG GCC-4120B. Otóż psuje mi
ona płyty audio. Działo się tak od dłuższego czasu, i nic z tym nie
robiłem, bo stwierdziłem że już po prostu odmawia powoli współpracy. Aż
w końcu dziś pożyczyłem od kumpla inną, i co się okazało? Te same objawy
co u mnie. Kumpel mówi, że u niego chodzi ona bez najmniejszych problemów.

Problemy objawiają się tym, że około 60-tej minuty zaczynają się
trzaski, szumy, przeskoki itepe. Im dalej płytka gra, tym te przeskoki
są coraz większe. Im większa prędkość nagrywania, tym zakłucenia
pojawiają się wcześniej [np. nagrywając z prędkością 12x(max dla mojej
nagrywarki) pojawiają się ok 60 minuty, ale z prędkością 8x już koło 67
minuty]. Sprawdzałem na różnych płytkach, zarówno CD-R jaki i CD-RW,
takich za 3 zł/sztuka jak i 90gr/sztuke. Zmieniałem taśmy, zmieniałem
kanały, podłączałem zarówno do podstawowego kontrolera, jak i
dodatkowego promise (płyta A7V133-raid), sprawdzone w dwóch systemach -
windows xp (nero 5.5.costam) i linuks (cdrecord 2.01a18-dvd z mandrake
9.2). A jeszcze jedno - płytki z danymi nagrywa bez najmniejszych
problemów. Pomóżcie bo nie wiem już co robić.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk