Re: dysk WD Caviar

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 19:47:45 MET

Niejaki deltak twierdzi jakoby:

> Mam zamiar nabyc dysk 80GB WD Caviar.
> Czytelem gdzies, juz nie pamietam gdzie ze jest to jakas wadliwa,
> psujaca sie seria.
> W sumie to juz kilka dyskow Caviara uzywalem i jestem hiper zadowolony.
> Ale ta informacja mnie troche zaniepokoila. Czy macie moze jakies opinie
> na ten temat

Mam 80GB BB i nie zauważyłem żeby nie działał... Ale za to jest głośny.
Głośny jak cholera. Działa dopiero rok, ale podzas działania świszczy
paskudnie talerzami. Odczytując nie est głośny, ale co z tego, jak w
idle zagłusza wszystko?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//