Kontroler PCI IDE ATA 133 (Silicon Magic, czy jakos tak) + dziwne zachowanie

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 18:52:07 MET

Witam!
Kupilem takie cudo, wlozylem do peceta i "dupa". Zachowuje sie
conajmniej dziwnie. Po pierwsze odkad znalazl sie w moim zlomie, to co
pare sekund kursor myszki sie zamraza (w sumie to caly pecet). Po
drugie, jak zaczynam ogladac film z dysku, ktory jest don podlaczony to
wyglada to tak: stoi... za chwile rusza, ale w przyspieszonym tempie...
i znow stoi... i tak co jakies 10 sekund... Moze mnie ktos oswiecic, o
co chodzi? Czy to wina kontrolera, czy pecet za bardzo obciazony?
Oto co w nim mam:
cd, cd-rw, dysk maxtor 7200RPM (ATA 133), Dysk seagate 7200 RPM(ATA 66 -
to wlasnie na tym drugim kontrolerze w kieszeni), Dysk Seagate 5400
RPM(ATA 100 - to tez na tym drugim kontrolerze w kieszeni), skaner,
aparat foto, neostrada, sb audigy, gf3, athlon xp 1600, 512 ramu,
sieciowke i to wszystko na Chiefteck'u hpc-420-302-df. Nie wiem co
zrobic, czy odniesc do reklamacji, czy poprostu palnac sobie w glowe, ze
niepotrzebnie wydalem z trudem wypracowane pieniachy. Z gory dzieki za
jakies sugestie...

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski