Składam kompa, potrzebuję kilku porad

Autor: arhe (arhe_at_gazeta.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 16:58:30 MET

    Potrzebuję adres jakiegoś sklepu w Wawie (oprócz WGE i WGK), gdzie można
zakupić obudowy Chiefteca i generalnie sprzęt do chłodzenia.
    Mam jeszcze problem z wyborem grafiki i pamięci. A propos RAMu: chciałem
zakupić 1 GB w dwóch kostkach, do dwukanałowego kontrolera na płycie z
nForcem 2 400 - czy musi to być zestaw czy też jakiekolwiek 2 jednakowe
kostki jednego producenta mogą być? Natomiast wybór karty graficznej
przyprawił mnie już o ból głowy. Ostatecznie zdecyduję się chyba na MSI
FX5900 XT-VTD128, chyba że isntieje jakaś alternatywa za max. 1300 PLNów z
wyjściem TV.

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi

arhe