Re: Ile moge wolac za ten sprzet?

Autor: involve (balancee_at_usunto.interia.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 15:45:41 MET

> który kosztuje koło 20-30zł (za jakiegoś celerona lub słabe p2) :-)))
> dalej mi nie wychodzi 500zł ;-)
>
> podtrzymuje dalej moją ofertę (mam zestaw podobny do tego z wątku, płyta
> na BX - za 500zł go bez problemu puszczam i nawet w obrębie
> południowo-wschodniej Polski osobiście do domu dostarczę ;-)

powodzenia ;-))
> a może koledze chodziło o cały zestaw? (monito, klawisz, cdromy, dyski
> itd)
Ty tu nie wysnuwaj takich patologicznych alternatyw, przeciez Lukas napisal
ze takie zespoly sprzedaje na komisie - nie wiem za sprawa czego. Ma po
prostu talent do robienia dobrych interesow...:-)

ergo: Lukas zglos sie pod ID gg 1655217, chetnie zamienia z Toba pare slow -
nie bedziemy przy tym upychac grupy.

pozdr.