Re: Czerń w LCD

Autor: Robert_ (robert_as[nospam)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 14:54:39 MET

Użytkownik "JarekJ" <przyjaciel505_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c1sqbo$ngt$1_at_news.onet.pl...
> Jak to jest z tą czernią w LCD - czy da się ją uzyskać,
czy zawsze będzie to
> ciemno-szary kolor?
> A może zmniejszanie jasności świetlówek coś daje? (np.
funkcja ECO w
> iiyamach?)

...chyba nie ma idealu. Ja generalnie nie mam z tym
problemow ale jak siedze pozno w nocy to zawsze jakies
delikatne oswietlenie zostawiam w okolicy monitora. Przy
swietle dziennym nie ma problemu.. czern jest czarna. (Dell
1702FP)

Robert