Re: karta tv

Autor: kulka (kulkus_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 14:24:33 MET

"Ryba" <g40_at_op.pl> wrote in message
> Mam problem.Kupilem karte tv,zainstalowalem ale jak chce uruchomic tuner
tv
> wyswietla mi sie napis: sorry,you have no video capture hardware.
> Czy ktos moze mi to wytlumaczyc??(karta pixel viev tv pro,grafika geforce
> mx,win xp)
Pewnie zainstalowałeś wyłącznie soft (np. tv xp 1.0 lub 2.0) bez niezbędnych
sterowników. Takowe znajdziesz w starszym sofcie (pixel view station).
Zobacz, czy na liście sprzętu (panel sterowania -> system) pod kontrolerami
dźwięku i video jest jakiś niewykryty sprzęt. Jeżeli tak, to jedyne co
musisz
zrobić, to zainstalować (przeinstalować) sterowniki.

Pozdrawiam

Michał -kulka- Kulczewski