Re: 8RDA+ jakie sterowniki ?

Autor: Glikogen (maci_at_k.usun-tooo.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 17:22:54 MET

Użytkownik "WITUX" <witux_at_NO-SPAM.poczta.fm> napisał w wiadomości
> Płyta EPOX 8RDA+ (nForce) sterowniki V2.03.
> Gdy słucham muzyki na winampie jesli pisze cos na klawiaturze w GG czy w
> Wordzie lub pracuje na jakims innym programie muzyka mi od czasu do
> czasu przycina. Wydaje mi sie ze to cos z DMA.
> Kiedyś coś słyszałem zeby nie instalować sterowników do IDE,
> Doradzcie cos , moze ktos mial podobny problem

jaka masz karte? ja mam tak samo + do tego od czasu do czasu niekontrolowany
restart komputera :(
nie moglem dosc co to jest wiec wymienilem niemal wszystko i dalej tak samo,
wczesniej mialem abita-be6-2 z hpt66 (i slyszalem ze wlasnie przez hpt tak
bylo) a teraz gigabyte g7va (kt400) z athlonem 2000+ , karty dzwiekowe to
audigy 1 a pozniej audigy2.
tyle sie przez to nacierpialem i dalej dupa, teraz wlasnie myslalem nad
zmiana na nForce bo wiem ze VIA ma cos z dma skopanego i sie nie moga
dogadac z Creative ale widze ze na nForce jest tak samo. Chyba trzeba jednak
na Intela przejsc.... szkoda ze przez ten brak kompatybilnosci tyle kasy
stracilem....Padly tez dwa dyski przez to ale byly na gwarancji. Teraz tez
widze ze sa problemy z zapisem np. rozne sumy kontrolne przy sprawdzaniu
tego samego nie zmieniajacego sie pliku. A wymienilem doslownie wszystko -
lacznie z ramem, obudowa, zasilaczem, nawet poodlaczalem nagrywarke przez
pewien czas...

Glikogen