Re: Problem z pamięcią

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 11:56:30 MET

Użytkownik "Przemo" <> napisał
> Celeronka 2,0 da się przetaktować do maksymalnie 2,5 MHz - FSB max to 132,
> poza tym jest dość tanią płytą, czytałem wiele niepochelbnych opinii, lecz
> niestety już po zakupie :((
> Ściągnąłem ten prog , ale nie bardzo wiem jak to ruszyć :/

to ze procka da sie przetaktowac "tylko" o 0,5MHz nie oznacza ze plyta to
badziew
sprawdz czy masz wlaczone DMA dla dyskow i CD
program (memtest86) po uruchomieniu "setup" poprosi Cie o podanie nazwy
stacji dyskietek (a: <- domyslnie) i utowrzy na tej dyskietce "swoj obraz"-
potem musisz go uruchomic restartujaca kompa i ustawiajac w biosie by komp
startowal wlasnie z dyskietki A

Blesso