Problem z pamięcią

Autor: Przemo (przemek77_at_go2.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 09:26:54 MET

Witam
 Posiadam dość kiepską płytę główną ECS, procek Celeron 2,0 GHz, pamięć 256
DDR (333MHz). Mam następujący problem - praktycznie od samego początku, tuż
po zakupie tego badziewia procent wykorzystania pamięci wynosi niemal 100% -
nawet gdy w danym momencie działa tylko Explorer czy Outlook. Po niedawnym
ataku trojanów, sformatowałem dysk, ponownie zainstalowałem system 98SE, i
stwierdzam, że nadal jest tak samo. W związku z tym pytanie - czy to
normalne że przy 256 Ram występuje niemal całkowite zajęcie pamięci?
Zainstalowałem program RamBooster , ale uwalniać pamięc musi tak często że
już same jego działanie spowalnia komputer. W tymże programie wskazania
obciążenia procesora to na dzień dobry 40% - czy to też aby nie za wiele?
Przy otwartym IE lub ewentualnie winampie?? Dodam, że procek ma temepreaturę
35stopni, nie jest przetaktowany. Do swego problemu dodam jeszcze inny -
dokupiłem dodatkową pamięć 256 (333) - przez 3 dni chodziła wraz z moją
poprzednią pamięcią - mimo 512 MB procent zajęcia pamięci znów sięgał 90%
:(( Po 3 dniach przy restarcie systemu miałem komunikat o błędzoie ochrony
systemu. Czemu obie pamięci mogły raptem po kilku dniach współpracy się
"pogryźć"? Czy mam stukniętą płytę główn? Co się w ogóle dzieje - w dośc
prostych grach nawet występuje zjawisko klatkowania... Dodam, że mam kartę
graf 128 MB 64bit Ge Force 5200 i wykluczam na tę chwilę obecność
jakiegokolwiek wirusa w komputerze. Proszę o pomoc i pozdrawiam !
Przemek