Re: Padniety zasilacz?

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 08:53:13 MET

Proces Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy> zwrócił błąd:
> A jakie masz napiecia ? Moze sa za niskie ? I czy jak grasz to w napedzie

Oczywiscie (no - nie oczywiscie) chodzi mi o napiecia ustawione w BIOSie, a
nie o pomiar rzeczywistych. Ja na podobnej plycie (RL, rev.E) po jakiejs
zmianie BIOSu mialem napiecie vcore obnizone (moze sam to zrobilem przez
nieuwage) i Win sie zawieszal, czasami.

--
Saiko Kila - My email is ROTten. UnROT13 and cut cutme - GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always