Re: Opinia nt płyt głównych MSI

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 00:23:41 MET

On Fri, 27 Feb 2004 21:08:23 +0100, "Jacek"
<student250_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Ja mam nico inne zdanie. Same problemy. Kilka kłopotów z K7T 266 PRO, KT3
>ULtra i KT4V. Większośc lądowała w serwisie.
>Płyty bardzo wybredne jeśli chodzi o zasilacze.
Musze przyznac ze nigdy z moja KT3 ultra2 problemow nie mialem mimo
pozajmowanych prawie wszystkich PCI, podlaczania pod Codegena,
Fortrona 245W i Fortrona 300W. Da sie na tym troche pokrecic procek a
i wybredna w stos. do pamieci nie jest za bardzo.

GLide