Nie moge odinstalowac gry ! (zwis przy instalacji) -pomocy

Autor: Rafał (eMulePolice_at_skasuj.op.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 00:04:15 MET

Witam serdecznie
mam nastepujacy problem:
chcialem zainstalowac sobie dodatek Spearhead do gry Medal of Honor,
niestety podczas instalacji padl mi komputer (zwis). Gdy ponownie
uruchomilem setup.exe na plycie w menu mialem do wyboru usuniecie dodatku z
dysku C lub tez jego naprawe. Niestety zadna z tych funkcji nie dziala.
Cokolwiek wybiore komp pokazuje jak by przez sekund usuwal jakies pliki i
KONIEC. W dlaszym ciagu mam w panelu sterowania(dodaj usun programy)
widoczny dodatek Spearhed jako zainstalowany (nie moge grac ani nie moge
odinstalowac). Czy jest na to jakas rada ?- co zrobic by jednak zagrac w ta
gre
z gory dziekuje za pomoc

--
pozdrawiam