Re: Jaki monitor 19" spelni moje wymagania?

Autor: Komuch (komuch_at_ust.tke.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 22:47:09 MET

In news:14929-1077992029_at_host102-ursus.spray.net.pl,
latet <latet_at_wwwrrrrrrr.pl> typed:

http://mojepc.pl/shop/?pid=0/1/38/&PHPSESSID=58101b90cf28452771ec67ba9d88ae24
> Moze któryś z nich jest wart uwagi?
>
> Wielkie dzięki!
>
> latet

Witam

Ja sobie na 17 lecę cały czas 1280x1024 85Hz .... całkiem ładny...
Jak masz gdzie sprawdzić sobie monitor to rozglądnij się za Samsungiem 757MB
Dla mnie w 1024x768 wszystko było wielkie!

Pozdrawiam