Re: Padniety zasilacz?

Autor: Ireneusz (ireneuszvnospam_at_nospam.op.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 22:39:21 MET

Użytkownik "Tomasz Adamski" <kiss_my_ass__at_CUTTHISbuziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:c1quab$qdd$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Zamienił stryjek siekierkę na kijek. [pseudo] 350Watowy zasilacz za
> 100zł. Niech zgadne - Codegen.
>
> Oj kolega sie myli - nie podam nazwy bo od wewnatrz nie widac ale chodzi
stabilnie ,
do drugiej skrzynki juz go przekladalem (2 latek) .
Nie wszystkie zasilacze Dobre ha .. kosztuja 200 albo 500 zl .
Snobizm w kompie to nie obowiazek , tak jak te wszystkie 3D Marki .
Dobrze poskladany komp chodzi plynnie i takiego mam .