Re: znikajace programy

Autor: camelopardalis7 (camelopardalis7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 20:27:21 MET

> Sprawdż progoramem anty-virusowym, oraz np. Ad-aware(ściągniesz go ze
strony
> www.chip.pl) Jeli to nie pomoże sprobuj odpalic jakiegos firewalla i
> zablokuj programy których nie jesteś pewien, co to jest. Polecam Outpost
> Firewall.

Sprawdzilem, dysk jest czysty, poza tym system byl na nowo instalowany - nic
to nie dalo. A moze to wina zbyt malej ilosci Ramu? mam 256 a xp duza czesc
pochlania dla siebie, tylko z drugiej strony czy regcleaner potrzebuje duzo
pamieci? a moze to ma cos wspolnego z karta graficzna, ktora powoli zaczyna
mi siadac