Re: upgrade biosu

Autor: Jeffrey (spass_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 20:25:45 MET

>proponuje zainstalowanie od nowa Windowsa
>moze ponowne zainstalowane sterownikow do plyty ...

Smiesza mnie goscie, którzy na dzien dobry sugeruja reinstalke windy
kiedy cos nie dziala, a po tej reinstalce jest to samo. Oczywiscie sa
ludzie którzy preferuja przeinstalowanie systemu (lacznie z
formatowaniem) raz na miesiac - to ich sprawa.

do manka - moze wez instrukcje od plyty i jezeli nie znasz
angielskiego to slownik i ustaw w biosie tak jak ma byc, moze jednak
wystarczy piwo.