Re: Czy monitor LCD nadaje się do CAD'a?

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 19:34:23 MET

On Sat, 28 Feb 2004 17:17:15 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Choć zgodzę się, że w profesjonalnych zastosowaniach CADowskich
>niska cena pewnie nie będzie aż tak ważna i podłączenie przez
>DVI będzie warte nieco lepszej jakości obrazu, szczególnie
>w przypadku drogiej matrycy o rozdzielczości ponad 1280x1024.

OK, a spytam tak:

Lepiej kupić LCD 17'' o rozdziałce 1280x1024 za 1700 zł (ViewSonic,
modelu nie pamiętam), czy za te pieniądze kupić jakąś porządną 19tkę
CRT? Monitor będzie używany właśnie do AutoCADa.

Monitora będzie używać osóbka, którą już po paru godzinach przy CRT
(ale fakt, jest to mizerny monitor) boli głowa, oczy, itd. I obawiam
się jednak mimo wszystko, że niezależnie od jakości monitora CRT
osóbka ta również będzie się męczyć przy czymś takim. Dlatego myślę o
LCD. Tylko że nie chcę wdepnąć, że kupię LCD, głowa i oczy nie będą
już boleć, ale pracować się na tym nie będzie dało z CADem. Dlatego
pytam :)

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl