Re: Procesor w wersji BOX?

Autor: J.S. (jscoolg_at_op.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 19:14:32 MET

Peri wrote:
> Ale w przyszlosci pewnie bede krecil go mocno. Czy wtedy nie ma
> problemu ze sciagnieciem wentylatora i zalozeniem jakiegos lepszego?
> Czy da sie go zamontowac z powrotem, tak aby nie bylo widac sciagania
> oryginalnego? Zebym nie stracil gwarancji.
Bez problemu Gwarancji nie stracisz
Ja mam teraz Boxa na Bartonie 2,5 Procek skręciłem do 2200 MHz (Odpowiednik
bartona 3,2) i temperatura w normie (50-60 stopni)
Boxowe wiatraki są głośne - teraz zmieniam na ThermalTake - Z gwarancją nie
mam problemu , zawsze możesz włożyć spowrotem boxowy cooler jak sie popsuje